Cucu-cucu pasca Tokwan, maknanya lahir tahun 2009 atau selepasnya. Maaflah sayang-sayang tak sempat nak merasa sayang atau marah Tokwan macam kakak abang lain ya atau meriahnya juadah puasa sebab Tokwan beli banyak sebab cucu2 dia nak makan. Tapi jangan risau cerita nya tak pernah mati. Tanya saja pada abah ibu ayah ummi papa mama atau makcik pakcik lain. Hari ni 21 Ogos, genaplah lima tahun masihi kembalinya Tokwan ke rahmat Tuhan. Lima tahun dulu nurse dah bagi hint waktu tengah hari dah takde harapan. Dalam setahun dua kali mengenang, sekali satu Ramadan dan sekali lagi 21 Ogos tapi sentiasa diingati.

Cucu-cucu pasca Tokwan, maknanya lahir tahun 2009 atau selepasnya. Maaflah sayang-sayang tak sempat nak merasa sayang atau marah Tokwan macam kakak abang lain ya atau meriahnya juadah puasa sebab Tokwan beli banyak sebab cucu2 dia nak makan. Tapi jangan risau cerita nya tak pernah mati. Tanya saja pada abah ibu ayah ummi papa mama atau makcik pakcik lain. Hari ni 21 Ogos, genaplah lima tahun masihi kembalinya Tokwan ke rahmat Tuhan. Lima tahun dulu nurse dah bagi hint waktu tengah hari dah takde harapan. Dalam setahun dua kali mengenang, sekali satu Ramadan dan sekali lagi 21 Ogos tapi sentiasa diingati.

Kredit gambar Reni.  #Throwback Pulau seribu Pura

Kredit gambar Reni. #Throwback Pulau seribu Pura

It doesn’t matter

It doesn’t matter

Baru nak post gambar raya ni, sebab rasa macam baru kembali ke realiti. Ni mak saya. Orang yang sentiasa mengingatkan untuk berziarah walaupun ada je anaknya menjawab malas nak pergi, tapi mereka patuh.  Ada sorang atuk sedara kata, anak2 mak aku je rajin visit diorang, jadi inilah pentingnya ibu kita mengingatkan kita untuk berziarah supaya warga2 emas merasa diingati.

Baru nak post gambar raya ni, sebab rasa macam baru kembali ke realiti. Ni mak saya. Orang yang sentiasa mengingatkan untuk berziarah walaupun ada je anaknya menjawab malas nak pergi, tapi mereka patuh. Ada sorang atuk sedara kata, anak2 mak aku je rajin visit diorang, jadi inilah pentingnya ibu kita mengingatkan kita untuk berziarah supaya warga2 emas merasa diingati.

Setelah sekian lama raya hari tu berjimba2.  Ni famili kazen yang masih mengingati kebijaksanaan aku mengeja zaman kecik-kecik dulu, yang sekarang ni Hanan pon mengeja macam tu juga. #Repost @hasnisyakila “Gambar bersama sepupu, anak- anak sepupu dan si kecik 3 orang ( cucu sepupu) saya. 
Wah dah ada cucu. Haha :-D

Sepupu yang paling rapat la kiranya ni. Kkaccip ore Klate kata. Hihi.

Sebabnya ada je sepupu yang tny ni yang mana satu? Nak marah tak? Sampai bebila pon saya bengang. Rasa dah taknak pergi je negeri T.

Semoga kita dapat bersua lagi. Insha-Allah.
#Syawal1435H” via @PhotoRepost_app

Setelah sekian lama raya hari tu berjimba2. Ni famili kazen yang masih mengingati kebijaksanaan aku mengeja zaman kecik-kecik dulu, yang sekarang ni Hanan pon mengeja macam tu juga. #Repost @hasnisyakila “Gambar bersama sepupu, anak- anak sepupu dan si kecik 3 orang ( cucu sepupu) saya.
Wah dah ada cucu. Haha :-D

Sepupu yang paling rapat la kiranya ni. Kkaccip ore Klate kata. Hihi.

Sebabnya ada je sepupu yang tny ni yang mana satu? Nak marah tak? Sampai bebila pon saya bengang. Rasa dah taknak pergi je negeri T.

Semoga kita dapat bersua lagi. Insha-Allah.
#Syawal1435H” via @PhotoRepost_app

Jauh perjalanannya pergi kenduri, biasa tak sampai sejam hari ni tiga jam. Dah selamat sampai, balik tak tahulah berapa jam. Tahniah Nina dan pasangan.

Jauh perjalanannya pergi kenduri, biasa tak sampai sejam hari ni tiga jam. Dah selamat sampai, balik tak tahulah berapa jam. Tahniah Nina dan pasangan.

Raya pertama Aisyah Humaira

Raya pertama Aisyah Humaira

Selamat hari raya dari Imani dan makcik2 Imani

Selamat hari raya dari Imani dan makcik2 Imani