Taktaulah berapa ketinggian (takdelah tinggi beribu kaki macam kapal terbang), tak menyesal cuba dan tak menyesal buka mata tengok bawah. Thank you for sharing Ren   (at Teluk Benoa)

Taktaulah berapa ketinggian (takdelah tinggi beribu kaki macam kapal terbang), tak menyesal cuba dan tak menyesal buka mata tengok bawah. Thank you for sharing Ren (at Teluk Benoa)

Dah cukup untuk hari ini.

Dah cukup untuk hari ini.

I pakai bawal je you, tu pon tak bergosok. Kah. Nanti tahap yakin diri dah tinggi kita beli tudung tingkat 4 kaler.

I pakai bawal je you, tu pon tak bergosok. Kah. Nanti tahap yakin diri dah tinggi kita beli tudung tingkat 4 kaler.

My friend Rani

My friend Rani

Tepi2 jalan Ubud, banyak ukiran macam ni. Heh

Tepi2 jalan Ubud, banyak ukiran macam ni. Heh

Masa makan kita tak boleh malu, nanti lapar.

Masa makan kita tak boleh malu, nanti lapar.

Mother SIL Sister

Mother SIL Sister

Loves of my life, gitu…By @hasnisyakila “Ma ai pon selfie you. Jangan main. Ahah :-D

Tengah tunggu bakso. Memang sedap. Memang terbaik. 
#Throwback  di hujung minggu.” via @PhotoRepost_app

Loves of my life, gitu…By @hasnisyakila “Ma ai pon selfie you. Jangan main. Ahah :-D

Tengah tunggu bakso. Memang sedap. Memang terbaik.
#Throwback di hujung minggu.” via @PhotoRepost_app

Rindulah, kat budak kecik bawah lagi lah. Hari tu jumpa sekejap je.

Rindulah, kat budak kecik bawah lagi lah. Hari tu jumpa sekejap je.